Žiadne produkty
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy, uzatvorenej medzi Predávajúcim, ktorým je obchodná spoločnosť INTERIER TATRY, spoločnosť s ručením obmedzeným, POPRAD, so sídlom Kežmarská 3524/9, 058 01 Poprad, Slovenská republika, IČO: 31 678 599, DIČ: 2020513968, IČ DPH: SK2020513968, spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 1302/P (v ďalšom texte len „Predávajúci“) a Kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu Predávajúceho, a to na eshop.interier-tatry.sk.
INTERIER TATRY, spoločnosť s ručením obmedzeným, POPRAD
so sídlom: Kežmarská 3524/9, 058 01 Poprad, Slovenská republika
IČO: 31 678 599
DIČ: 2020513968
IČ DPH: SK2020513968
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, v Odd.: Sro, Vložka číslo: 1302/P
tel.: 00421 - 52 - 776 93 16, 776 93 14
fax: 00421 - 52 - 776 93 14
e-mail: info@interier-tatry.sk
Rajmund Szánto
tel.: 00421 - 905 - 900 886
tel.: 00421 - 903 - 900 902
e-mail: office@interier-tatry.sk
IBAN: SK74 7500 0000 0040 1381 4191, BIC/SWIFT: CEKOSKBX, Československá obchodná banka, a.s.
IBAN: SK53 1111 0000 0066 1142 4002, BIC/SWIFT: UNCRSKBX, UniCredit Bank , a.s.
pracovné dni
Po - Pia: 8:00 hod. do 15:00 hod.
Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá objedná v internetovom obchode www.interier-tatry.sk tovar a uzavrie s Predávajúcim zmluvu na diaľku prostredníctvom komunikácie na diaľku akými sú napr. elektronická pošta, telefón a pod..
Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že Kupujúci odoslaním objednávky Predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s tým, že tieto všeobecné obchodné podmienky sa budú vzťahovať na kúpnu zmluvu uzavretú na internetovej stránke elektronického obchodu www.interier-tatry.sk, ktorý prevádzkuje Predávajúci, na základe ktorých Predávajúci dodá tovar prezentovaný na internetových stránkach www.interier-tatry.sk Kupujúcemu (v ďalšom texte len „kúpna zmluva“) a na všetky vzťahy medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ktoré vznikli pri uzatváraní kúpnej zmluvy a pri reklamácii tovaru.
Uzatvorením kúpnej zmluvy Kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, ich obsah je mu známy a s nimi súhlasí. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že Predávajúci a Kupujúci uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odchýlne od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
Predmetom kúpy na základe kúpnych zmlúv je tovar, uvedený v záväznom potvrdení objednávky zo strany Predávajúceho (ktorým sa uzatvára kúpna zmluva), a to tie produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke spoločnosti INTERIER TATRY, spoločnosť s ručením obmedzeným, POPRAD pre nákup prostredníctvom internetovej stránky www.interier-tatry.sk.
Objednávka Kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy. Objednávku je Kupujúci povinný zaslať Predávajúcemu poštou, e-mailovou správou alebo vo forme Kupujúcim vyplneného a odoslaného formulára na internetovej stránke Predávajúceho www.interier-tatry.sk. Na základe riadne vyplnenej objednávky Kupujúceho prevedie Predávajúci overenie jej správnosti a úplnosti. Lehota, počas ktorej je Predávajúci viazaný svojou ponukou tovaru vrátane ceny, prezentovaného na stránke Predávajúceho, je 24 hodín od odoslania akceptácie o prijatí objednávky Kupujúcemu. Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním tohto návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy Kupujúceho Predávajúcim (v ďalšom texte len „objednávka").
Podmienkou platnosti objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie registračným formulárom požadovaných údajov a náležitostí, a to: meno a priezvisko Kupujúceho, kontaktná osoba, fakturačná a dodacia adresa, e-mailová adresa, telefónne číslo, IČO a DIČ, názov tovaru, počet kusov jednotlivých druhov tovaru, cena tovaru, dátum vystavenia objednávky, spôsob úhrady, spôsob dopravy alebo prevzatia tovaru. Predávajúci vybavuje objednávky v poradí, v akom prichádzajú.
Záväzným akceptovaním objednávky Predávajúcim je vystavenie kúpnej zmluvy, a to po predchádzajúcom prijatí objednávky a po overení dostupnosti a termínu dodania tovaru. Akceptovanie vystavením kúpnej zmluvy je v prípade zadania platby prevodom na bankový účet zasielané e-mailom na uvedenú e-mailovú adresu Kupujúceho, v prípade zadania platby dobierkou je akceptovanie kúpnej zmluvy zaslané priamo s tovarom Kupujúcemu. V prípade, že sa vyskytne chýbajúci tovar, v záväznej objednávky, ktorý nemá Predávajúci priamo skladom, alebo nemá dostatočný počet kusov, zmení sa dodanie a podobne, Predávajúci vopred upozorní Kupujúceho a žiada si telefonicky, alebo e-mailom opätovné potvrdenie a akceptovanie upravenej objednávky, v prípade, že Kupujúci nesúhlasí, má právo objednávku stornovať.
Záväzné akceptovanie objednávky Predávajúcim obsahuje údaje o názve, špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre Kupujúceho, prípadne iné údaje.
Objednávku je možné stornovať iba písomnou formou (faxom, e-mailovou správou alebo poštou), vo výnimočných prípadoch telefonicky po dohovore s pracovníkom spoločnosti INTERIER TATRY, spoločnosť s ručením obmedzeným, POPRAD. Potvrdenie stornovania objednávky oznámi Predávajúci Kupujúcemu písomnou formou (faxom, e-mailovou správou alebo poštou), vo výnimočných prípadoch telefonicky. V prípade takéhoto zrušenia objednávky Predávajúci neúčtuje Kupujúcemu žiadne náklady, pokuty a ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky. V prípade, že za tovar Kupujúci už zaplatil, Predávajúci vráti kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní bezhotovostným prevodom na bankový účet určený Kupujúcim na adresu Kupujúceho, pokiaľ sa Kupujúci a Predávajúci nedohodnú inak.
Predávajúci je oprávnený neakceptovať objednávku Kupujúceho, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar Kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s Kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O neakceptovaní objednávky Predávajúci informuje Kupujúceho telefonicky, poštou alebo e-mailovú správou.
Objednávku zasiela Predávajúci Kupujúcemu prostredníctvom zásielkovej spoločnosti SPS. Prepravná spoločnosť SPS je balíkový prepravca, ktorý doručuje zvyčajne do 24 hodín od odovzdania zásielky na prepravu. Podrobnejšie informácie týkajúce sa tejto možnosti doručenia Vášho tovaru sú nasledovné:
Kupujúci pre bližšie informácie ohľadom stavu a termínu dodania môže využiť nasledovné možnosti:
Pri balíkoch, ktoré boli uhradené Kupujúcim prostredníctvom bankového prevodu, si Predávajúci účtuje poplatok (za doručenie balíka) vo výške stanovenej prepravcom (poštovné) a balné. Pri platbe za balík priamo zásielkovej/prepravnej spoločnosti SPS (na dobierku - platba v hotovosti kuriérovi) si Predávajúci účtuje poplatok za doručenie balíka vo výške stanovenej prepravcom (poštovné), poplatok za dobierku a balné.
V prípade, že Predávajúci dopraví tovar Kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve Kupujúcim, Kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním Kupujúcemu alebo odovzdaním tovaru na prepravu prvému prepravcovi alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, najmä tovar ako aj jeho obal a tiež počet balíkov podľa dodacieho listu hneď pri prevzatí tovaru. V prípade, že Kupujúci zistí rozdiel v počte balíkov, alebo že tovar resp. obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru, alebo chýbajúceho balíka, je povinný Kupujúci zapísať túto skutočnosť do dodacieho listu prepravcu, a tiež vyhotoviť písomný záznam - reklamáciu o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, resp. upresnenie chýbajúceho balíka, ktoré potvrdí aj prepravca. Ak je to technicky možné, Predávajúci odporúča Kupujúcemu k reklamácii priložiť aj fotodokumentáciu poškodenia a zaslať e-mailom alebo poštou spolu s písomným záznamom Predávajúcemu. V prípade zjavného poškodenia balíka má Kupujúci právo neprebrať ho a informovať o tejto skutočnosti kuriéra a aj Predávajúceho na telefónnom čísle 00421 903 900 902 alebo e-mailom na office@interier-tatry.sk.
Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú zásielkovou/prepravnou spoločnosťou SPS, prípadne uvedením nesprávnej adresy zo strany Kupujúceho. Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou kuriéra alebo poškodenie tovaru zavinené zásielkovou/prepravnou spoločnosťou SPS je nutné uplatňovať priamo u pracovníka zásielkovej/prepravnej spoločnosti SPS. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil pracovníkovi zásielkovej/prepravnej spoločnosti SPS Kupujúci, nebudú Predávajúcim uznané ako oprávnené.
Objednávku zasiela Predávajúci Kupujúcemu prostredníctvom Slovenskej pošty. Slovenská pošta je balíkový prepravca, ktorý doručuje zvyčajne do 24-48 hodín od odovzdania zásielky na prepravu. Podrobnejšie informácie týkajúce sa tejto možnosti doručenia Vášho tovaru sú nasledovné:
V prípade dodania na súkromnú adresu Kupujúceho bude doručujúci vodič prostredníctvom SMS správy informovať Kupujúceho o približnom čase doručenia. Presný výber hodiny dodania nie je možný. Ak nebude Kupujúci prepravcom zastihnutý, dostane do schránky informáciu ohľadom nasledujúceho termínu doručenia.
Kupujúci pre bližšie informácie ohľadom stavu a termínu dodania môže využiť nasledovné možnosti:
Pri balíkoch, ktoré boli uhradené Kupujúcim prostredníctvom bankového prevodu, si Predávajúci účtuje poplatok (za doručenie balíka) vo výške stanovenej prepravcom (poštovné) a balné. Pri platbe za balík priamo Slovenskej pošte (na dobierku - platba v hotovosti kuriérovi) Predávajúci si účtuje poplatok za doručenie balíka vo výške stanovenej prepravcom (poštovné) a balné.
V prípade, že Predávajúci dopraví tovar Kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve Kupujúcim, Kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním Kupujúcemu alebo odovzdaním tovaru na prepravu prvému prepravcovi alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, najmä tovar ako aj jeho obal a tiež počet balíkov podľa dodacieho listu hneď pri prevzatí tovaru. V prípade, že Kupujúci zistí rozdiel v počte balíkov, alebo že tovar resp. obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru, alebo chýbajúceho balíka, je povinný Kupujúci zapísať túto skutočnosť do dodacieho listu prepravcu, a tiež vyhotoviť písomný záznam - reklamáciu o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, resp. upresnenie chýbajúceho balíka, ktoré potvrdí aj prepravca. Ak je to technicky možné, Predávajúci odporúča Kupujúcemu k reklamácii priložiť aj fotodokumentáciu poškodenia a zaslať e-mailom alebo poštou spolu s písomným záznamom Predávajúcemu. V prípade zjavného poškodenia balíka má Kupujúci právo neprebrať ho a informovať o tejto skutočnosti aj Predávajúceho na telefónnom čísle 00421 903 900 902 alebo e-mailom na office@interier-tatry.sk.
Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú Slovenskou poštou, prípadne uvedením nesprávnej adresy zo strany Kupujúceho. Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou kuriéra alebo poškodenie tovaru zavinené Slovenskou poštou je nutné uplatňovať priamo u pracovníka Slovenskej pošty. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil pracovníkovi Slovenskej pošty Kupujúci, nebudú Predávajúcim uznané ako oprávnené.
V prípade úhrady kúpnej ceny v zmysle bodu 5.5. týchto všeobecných obchodných podmienok môže Kupujúci vykonať úhradu v prospech niektorého z nasledovných bankových účtov Predávajúceho:
Variabilný symbol pre úhrady je číslo proforma faktúry.
Ak tovar vykazuje vady, má Kupujúci právo uplatniť reklamáciu u Predávajúceho, a to osobne, písomne poštou alebo e-mailovou správou. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u Predávajúceho bez zbytočného odkladu po ich zistení. Kupujúci v reklamácii uvedie svoje identifikačné údaje, číslo dokladu o zaplatení, presne označí druh tovaru a rozsah vád tovaru, ako sa vady tovaru prejavujú, aký nárok zo zodpovednosti vád tovaru si zvolil, prípadne v rámci svojich technických možností je oprávnený pripojiť fotodokumentáciu vady, a doručí reklamáciu na adresu Predávajúceho. Vzorový reklamačný formulár môže po vyžiadaní zaslať Predávajúci Kupujúcemu prostredníctvom e-mailu. Formulár môže Kupujúci vyžiadať telefonicky alebo e-mailom. Pre tento účel môže použiť nasledovné kontakty:
E-mail: office@interier-tatry.sk
Poštová adresa:
INTERIER TATRY, spoločnosť s ručením obmedzeným, POPRAD
Kežmarská 3524/9
058 01 Poprad
Slovenská republika
Osobné reklamácie má právo Kupujúci uplatniť v prevádzke internetového obchodu www.interier-tatry.sk na adrese spoločnosti INTERIER TATRY, spoločnosť s ručením obmedzeným, POPRAD (budova SPP, 2. poschodie) počas pracovných dní v čase od 8:00h do 15:00h.
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená v závislosti od rozhodnutia Kupujúceho nasledujúcim spôsobom:
Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, alebo sa jedná o jednu viackrát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, Predávajúci vybaví v závislosti od rozhodnutia Kupujúceho nasledujúcim spôsobom:
Obchodné podmienky platia od 01.06.2016